top of page

Vuodesta 2007 lähtien Koillis-Savon Koulutus Oy on tarjonnut asiakkailleen korkealaatuista koulutusta työturvallisuuden ja ensiavun alalla. Toiminnan sydämessä on Jani Huovinen, yli 22 vuoden kokemuksella pelastusalan tehtävissä toiminut ammattilainen, joka on viettänyt lähes 10 vuotta palomestarin ja paloesimiehen rooleissa. Janin laaja-alainen osaaminen sisältää myös 8 vuoden työskentelyn pelastusopistolla tuntiopettajana, sekä pelastajan, alipäällystön ja päällystön tutkinnot. Hänen erityisosaamisensa kattaa myös hätäensiapukurssinjohtajan pätevyyden.

Turvallisuusinsinööri Matti Karukannas, tunnettu pitkän linjan työturvallisuusalan kouluttajana, on myös osa Koillis-Savon Koulutuksen tiimiä. Matti vastaa muun muassa työturvallisuuskorttikoulutuksista ja toimii tulityökurssin johtajana.

Koillis-Savon Koulutuksen intohimo on ennaltaehkäistä onnettomuuksia ja vahinkoja. Tiimimme ammattilaiset tietävät, että pelastusalan tehtävissä onnettomuuspaikkojen todellisuus on lähempänä kuin arjessa, ja tämä kipinä ajaa meitä opastamaan ihmisiä turvallisuuden merkityksestä. Mottoa "vähemmän töitä tekemällä enemmän töitä" noudattaen, pyrimme tarjoamaan tehokkaita ja asiakaskeskeisiä kursseja.

Koulutuksiamme räätälöidään tarpeidesi mukaan, joten jos yritykselläsi on erityisiä turvallisuuden painopistealueita, voimme mukauttaa koulutuksen sopimaan täydellisesti sinun tarpeisiisi. Kerro toiveesi jo yhteydenoton yhteydessä, niin räätälöimme koulutuksen juuri sinulle. Älä epäröi soittaa – olemme täällä auttaaksemme!

Työturvallisuuskoulutus Kuopio

Ota yhteyttä/ Ilmoittaudu kurssille