Ammattipätevyyskurssit

Tarjoamme ammattipätevyyskoulutuksia, joiden avulla voit parantaa ammattitaitoasi ja työturvallisuuttasi.

Trukkikurssi:

Tämä kurssi tarjoaa kattavan koulutuksen trukkien turvallisesta käytöstä ja huollosta, kattaen trukin toiminnan, kuorman käsittelyn sekä varastotyöskentelyn periaatteet. Koulutuksen jälkeen osaat käyttää trukkia tehokkaasti ja turvallisesti, mikä tehostaa työskentelyäsi ja vähentää onnettomuusriskejä.

Ennakoivan ajon kurssi:

Tämä kurssi keskittyy ajotaitojen kehittämiseen ja liikenneturvallisuuden parantamiseen. Opit tunnistamaan ja ennaltaehkäisemään vaaratilanteita, hallitsemaan ajoneuvoa erilaisissa olosuhteissa ja kehittämään ajotekniikkaasi. Kurssi sopii kaikille ammattikuljettajille, jotka haluavat parantaa ajoturvallisuuttaan ja vähentää liikenteessä tapahtuvia riskejä.

Älä jää jälkeen työelämän vaatimuksista - ilmoittaudu Koillis-Savon Koulutuksen ammattipätevyyskursseille ja varmista, että osaamisesi ja turvallisuutesi pysyvät ajan tasalla.

Klikkaa tästä varaamaan kurssi.