Kaikki palvelut

Kaikkien palveluiden toteutus onnistuu Itä- ja Keski-Suomen sekä Kainuun alueella.

Lumenpudotus

Koillis-Savon Koulutus tarjoaa ammattitaitoista lumenpudotusta Pohjois-Savon alueella.

Hybridipaloturvallisuus

Hybridipaloturvallisuus koulutuksessa on markkinoiden paras kustannus-, resurssi- ja aikateho.

Ensiapukurssit

Meiltä myös markkinoiden resurssi- ja kustannustehokkain ensiapukurssi, eli hybridiensiapukurssi!

Tulityökurssit

Tulityökursseilla opitaan tunnistamaan tulitöihin liittyvät riskit ja noudattamaan turvallisia käytäntöjä, kuten oikeaoppista sammutusvälineiden käyttöä.

Työturvallisuuskurssit

Työturvallisuuskoulutus voidaan järjestää tilauskoulutuksena tai voit osallistua avoimeen koulutukseen.

Paloturvallisuuskurssit

Paloturvallisuus on keskeinen osa turvallista työympäristöä. Kun turvallisuustoimet on hoidettu hyvin, voi työpaikalla olla rauhallisin mielin.

Alkusammutuskurssit

Alkusammutuskoulutus AS 1 on kahden tunnin intensiivinen koulutus, joka sisältää teoriatuntia sekä alkusammutusharjoituksen, missä pääset itse harjoittelemaan käsisammuttimen ja sammutuspeitteen käyttöä.

Turvallisuusosaajakoulutus

Entiseltä nimeltään sosiaali- ja terveysalan turvakorttikoulutus.

Ammattipätevyyskurssit

Tarjoamme ammattipätevyyskoulutuksia, joiden avulla voit parantaa ammattitaitoasi ja työturvallisuuttasi.

Poistumisharjoitukset

Tarjoamme poistumisharjoituksia yrityksille, jotka haluavat varmistaa henkilöstönsä osaamisen hätätilanteissa ja luoda turvallisemman työympäristön.

Turvallisuuskävelyt

Turvakävelyllä tutustutaan työympäristön hätätilannevarustukseen sekä toimintasuunnitelmiin ja hätäpoistumisreitteihin.

Sydäniskurit

Sydänpysähdystilanteessa jokainen minuutti on arvokas. ZOLL AED PLUS -sydäniskuri tarjoaa erinomaisen hinta-laatusuhteen.