Turvallisuuskävelyt

Turvakävelyllä tutustutaan työympäristön hätätilannevarustukseen sekä toimintasuunnitelmiin ja hätäpoistumisreitteihin.

Työturvallisuuslaki edellyttää, että työnantaja huolehtii työntekijöiden turvallisuudesta ja terveydestä työssä. Tämä tarkoittaa, että työnantajan on tunnistettava työpaikan riskit ja toteutettava tarvittavat toimenpiteet niiden hallitsemiseksi. Turvallisuuskävely on yksi tehokas tapa täyttää nämä velvoitteet.

Koillis-Savon Koulutuksen tarjoamat turvallisuuskävelyt auttavat yrityksiä tunnistamaan ja korjaamaan mahdolliset riskit ennen kuin ne muuttuvat onnettomuuksiksi.

Turvakävelyllä tutustutaan mm. Poistumisreitteihin, kokoontumispaikkaan, alkusammutuskalustoon, toimintaan paloilmoittimella, ilmastoinnin hätäseis-painikkeisiin, savunpoistoon, vedenpääsulkuun ja muihin kohteen turvallisuusjärjestelyihin. Tarjoamme käytännön suosituksia ja ratkaisuja, joiden avulla yritys voi parantaa työntekijöidensä turvallisuutta ja hyvinvointia.

Investoi yrityksesi työturvallisuuteen ja työhyvinvointiin Koillis-Savon Koulutuksen turvallisuuskävelyillä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja ja varaa turvallisuuskävely yrityksellesi jo tänään.

Klikkaa tästä yhteydenottolomakkeeseen.