Alkusammutuskurssit

Alkusammutuskoulutus AS 1 on kahden tunnin intensiivinen koulutus, joka sisältää teoriatuntia sekä alkusammutusharjoituksen, missä pääset itse harjoittelemaan käsisammuttimen ja sammutuspeitteen käyttöä.

Mikä on alkusammutus?

Alkusammutus on tulipalon alun sammuttamista. Se on taito, jonka jokaisen tulisi osata - kotona, töissä, loma-asunnolla tai liikenteessä. Se on taito, joka voi pelastaa sinun ja rakkaittesi elämän, sekä suojata omaisuutesi ja yrityksesi.

Koillis-Savon Koulutuksen alkusammutuskoulutus on suunniteltu antamaan sinulle taidot ja tiedot, joita tarvitset tulipalon alkuvaiheen hallintaan. Koulutuksemme avulla opit tunnistamaan palovaaran aiheuttajia, käyttämään alkusammutusvälineitä ja -menetelmiä tehokkaasti sekä ennaltaehkäisemään vaaratilanteita.

Alkusammutuskoulutus AS1

Alkusammutuskoulutuksemme AS 1 on kahden tunnin intensiivinen koulutus, joka sisältää teoriatuntia sekä alkusammutusharjoituksen, missä pääset itse harjoittelemaan käsisammuttimen ja sammutuspeitteen käyttöä. Koulutukseen voivat osallistua kaikki 12-vuotiaasta alkaen.

Alkusammutuskortti

Kurssin suoritettuasi saat itsellesi alkusammutuskortin, joka on voimassa viisi vuotta. Alkusammutuskortti on merkki siitä, että olet valmis toimimaan tulipalon sattuessa ja sinulla on taidot suojella itseäsi ja muita.

Hanki Alkusammutuspätevyys Koillis-Savon Koulutuksesta

Koillis-Savon Koulutus tarjoaa alkusammutuskoulutuksia eri kokoisille ryhmille ja yrityksille. Alkusammutuskoulutus on investointi, joka maksaa itsensä takaisin turvallisuutena – se on erinomainen turva yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat varmistaa toimintansa jatkuvuuden tulipalon uhatessa.

Älä odota, kunnes on liian myöhäistä. Hanki alkusammutuspätevyys, opi tärkeä kansalaistaito ja tee osasi tulipalojen ehkäisyssä. Osallistu AS 1 -alkusammutuskoulutukseen tänään!

Klikkaa tästä ilmoittautumaan.