Hybridipaloturvallisuus

Hybridipaloturvallisuus koulutuksessa on markkinoiden paras kustannus-, resurssi- ja aikateho.

Hybridipaloturvallisuuskoulus  on suunniteltu helpottamaan päivittäistä arkeasi tarjoamalla laadukkaita turvallisuuskoulutuksia. Se yhdistää kustannustehokkuuden, resurssisäästöt ja aikatehokkuuden.

Paloturvallisuuden perusteet voi käydä kätevästi verkossa omassa tahdissa. Verkkoteorian kesto on vain 30 minuuttia, antaen sinulle joustavuutta ja vapautta opiskeluaikatauluusi.

Seuraavaksi tulee ohjattu lähiopetus, joka on suunniteltu toteutettavaksi pienryhmäopetuksena. Opiskelijat jaetaan kahteen pienryhmään, ja ohjausaika pienryhmää kohden on noin 2 tuntia.

• Ohjattuun lähiopetukseen kuuluu:

• Turvallisuuskävely, poistumisturvallisuus, turvatekniikka ja käsisammuttimet.

• Huoneeseen menemisen strategia ja pelastuspatjan käyttö

• Akulliset apuvälineet ja laitteet sekä niiden arkiturvallisuus

Lähipetukseen kuuluu myös alkusammutusharjoitus, ja se toteutetaan virtuaalitodellisuutta hyödyntäen. Käytämme VR-sammutusharjoitussimulaattoria sisätiloissa oikean sammuttimen kanssa, mikä tarjoaa aidon ja opettavan oppimiskokemuksen.

Kurssille enintään 16 opiskelijaa kerrallaan. Opiskelijat voidaan jakaa kahteen pienryhmään, mikä säästää resursseja sekä parantaa aika- ja kustannustehoa. Kesto koko ryhmällä noin 3,5h ja pienryhmällä noin 2h/ryhmä. ( 8 opisk. + 8 opisk. )

Hinta: 780€

Varaa tästä.