Poistumisharjoitukset

Tarjoamme poistumisharjoituksia yrityksille, jotka haluavat varmistaa henkilöstönsä osaamisen hätätilanteissa ja luoda turvallisemman työympäristön.

Kun tulipalo, kemikaalionnettomuus tai muu hätätilanne iskee, jokainen sekunti on arvokas. Poistumisharjoitukset opettavat yrityksen työntekijöille oikeat toimintatavat ja reitit, joiden avulla he voivat poistua rakennuksesta nopeasti ja turvallisesti.

Koillis-Savon Koulutuksen asiantuntevat kouluttajat auttavat yritystäsi suunnittelemaan ja toteuttamaan tehokkaan poistumisharjoituksen, joka ottaa huomioon erityispiirteet ja vaatimukset. Oli kyseessä sitten toimisto, tehdas tai oppilaitos, voit luottaa meidän osaamiseemme ja kokemukseemme.

Investoi yrityksesi turvallisuuteen ja menestykseen Koillis-Savon Koulutuksen poistumisharjoituksilla. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja ja varaa räätälöity poistumisharjoitus yrityksellesi jo tänään.

Klikkaa tästä yhteydenottolomakkeeseen.